pàgina principal

dijous, 11 de juny del 2009
UN LLOC INCREÏBLE

A l'IES Julia Minguell, hi ha un lloc que m'agrada molt. És una aula no tan gran, només hi caben dues o tres taules grans. Hi ha quatre ordinadors damunt la taula i estan situats al costat de la paret. Damunt de la prestatgeria hi ha molts llibres: de llengües, de revista, d'imatges,etc.

Allí hi vénen moltes persones de diferents països, tothom parla una llengua materna i per a altres que no entenen és una mica estranya. Però no passa res, ja que tenim una llengua comuna per a comunicar-nos, que és la català. La Montse Quiñores i la Montse Fernadez són dues prefessores que treballen allí. Elles ajuden molt a les persones que venen de fora. són simpàtiques, amables i generoses. Saps on és aquest lloc?

És l'aula d'acollida!!! L'aula d'acollida m'ajuda molt per entrar en una societat tan diferent de la Xina. M'agradaria quedar-me cada dia a l'aula d'acollida, quedar-me tot el dia amb aquestes persones tan divertides i amables.

---------------------------lihuang
La Lihunag fa dos anys que va arribar de laXina. Aquest any ha fet 3 h. a l'aulad'acollida. El curs que ve farà 1r.de batxillera. Molta sort, Lihuang!!!
____________________________________________________________________

M'han agradat moltes coses: les assignatures, les aules, els professors i tambè l'institut. Pero el que més m' ha agradat són els professors. Els professors m´han ajudat molt. He après molt en el curs 2008/09 i vull continuar així .He anat a les sortides i aixi he après molt de les sortides i m'ha agradat molt. La cosa que m' ha agradat molt és l'Aula d' Acollida que m' ajuden molt. Jo recordo el meu primer dia a l' institut... que no sabia parlar català i les professores de l'Aula d' Acollida em van ensenyar català i ara el parlo molt. Estic agraïda a les professores de l' Aula d' Acollida.

LaRobina és una noia que fa un any que es va incorporar al sistema educatiu català. Ha fet 9 hores a l'aula d'acollida. El curs2009/2010 farà 4t. d''ESO. MOLTA SORT, ROBINA!!!

____________________________________________________________________

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Total de visualitzacions de pàgina:

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com
Espanya (Barcelona) Armènia (Yerevan) Pakistan (Islamabad) Marroc (Casablanca) Zona horària GMT-4 (Zheijiang???) Brasil (Aracaju) India (Bangalonre)

piula

hola!

Rellotge

Exposicions orals

La paraula del dia en sis llengües

Etiquetes

IV Premio Espiral edublogs 2010

IV Premio Espiral edublogs 2010

Teclat multilingüe

i...la pàgina web

Wordle: web

Info k ( notícies)

Educacontic

Acollida Júlia

Notícies

...doncs jo trobo més bons els vermells!

l'ANTIC BLOC d'acollida Júlia

l'ANTIC BLOC d'acollida Júlia
clica la imatge i visita'l, no te'l pots perdre

Moltes gràcies a TOTHOM

Gràcies per la visita!!!

Amb la tecnologia de Blogger.

Condicions dús d'aquest blog

El material d'aquest blog està sota l'empara de
la llicència creative commons
Creative Commons License